ponedeljek, 23. april 2018

Vojkova koča na Nanosu 1240m nmv, 22/04/2018

Še se najdejo vrhovi, kjer še nisem bil :), tako sva se danes s Tinkyem potepala po primorskem koncu. Štart še v temi iz Razdrtega po strmi, smer Vojkova koča na Nanosu, kjer se ustaviva na kavi. To pot priporočam vsem za smer vzpona, saj se jo lažje premaga, kot položno je tudi časovno krajša za debelo uro. Vrh Nanosa ima res lepre razglede v vse smeri in ni me razočaral. Me je pa nekaj zmotilo, ne oddajnik, ne rad kaj pokritiziram, samo me je pa zmotila postrežba osebe/oskrbnice ne poznam, ki je bila neprijazna! Mogoče je šlo samo za slab dan? Tako če se še odpravim v to smer, se bom verjetno vsedel zunaj na klopco, kjer je prijetno in spustil obisk koče :). Pot sva nadeljevala po grebenu v smeri Grmada 1209m nmv, kjer je tudi vpisna knjiga to se ne sme spustiti saj je lep pogled z vrha na Cerkev Sv. Hieronima, kjer sva malo posedela nikamor se nama ni mudilo. Tu bi lahko pot nadeljeval v smeri Abrama in Gradiške ture. Nato pa po položni poti, nazaj do izhodišča. Všeč mi je bilo, ideja mi je padla v petek na Gradišču ob gledanju veternice vrhov, kam bi jo lahko pihnil v nedeljo...

Lep pohodniški pozdrav
Metod








































































Ni komentarjev:

Objavite komentar