nedelja, 24. junij 2018

Dve špici/Due Pizz 2046m nmv, 23/06/2018

Obisk vrhov na katerih še nisem bil je še veliko, tako smo za soboto naredili plan, da se gre na Dve Špici. Vrhova v zahodnjih julicih, katra sta malo obiskana. Začnemo na parkirišču in se usmerimo na pot za oznakami Rifugio Grego, pot poteka po gozdu in po slabi uri si pri koči. Kjer se usmeriš desno mimo koče do sedla Sella di Somdogna. Nato pa po cesti dobrih 10min hoje, do mosta kjer sta dva hudournika. Tu zapustimo cesto in po markirani poti 468 do seda, kjer je razpotje desno Piparji in levo naša pot, katera se malo spusti nato preči melišče in še en vzpon v smeri bivaka Bernardinis. Nad bivakom je prvi vrh Cima Vildiver (2008m) kjer sepofočkamo in pot nadaljujemo mimo ruševin iz prve svetovne vojne, nato pa sledi predor skozi vzhodni vrh Dveh špic (Cima Vildiver). Ko se pride iz predora ven, pa meni najbolj zanimil del poti. Hoja po poličkah, malo krušljivo samo ne predstavlja težav, nato še skozi rušovje in kratek vzpon do vrha Cima Alta (2046m). Pot za dol je enaka, in jo kar hitro premagaš, malo moteča je le cesta do sedla katera se dviga, ... Vreme nam je bilo naklonjeno toplo in brez veterje.