sobota, 22. september 2018

Viš/Jof Fuart (Anita Goitan) 2666 nmv, 16/09/2018

Pred dvemi leti sem šel po tej poti Anita Goitan, in mi je ostala v zelo lepem spominu. Tako sem spravil še ostalo druščino Mateja in Sandija na to pot. Presenetil me je Tinky, da se je odzval in z nami odšel v ta lepi konec nad Viško planino. Dnevi se krajšajo, vremenska pa tudi ni bila najboljša za popoldne, tako smo se odločili za res zgodnjo uro. Ob 3:30 je bil odhod iz LJ, in seveda smer Trbiž in naprej mimo Rabeljskega jezera, kjer je ob cesti betonski krž, se zavije desno in še nekaj metrov po makedamu do parkirišča. Ura je bila točno 5:00, ko se odpravimo na našo pot po betonirani cesti do planine. Seveda ko v čisti temi hodiš in pred seboj gledaš samo svetlobo svetilke, ti čas hitro mine in tudi hitro si višje. Še pred sedmo smo pri koči Corsi, kjer smo si privoščili kavo amerikanko! Po predahu in vrvežu, ki je bil pred kočo nekaj gornikov iz hrvaške, kaj hitro nadaljujemo in se držimo smeri Anita Goitan, tako po slabi uri že v najbolj zanimivem delu poti kje r se malo poplezava gor in dol, kjer so v pomoč tudi varovala in skube, pot je bila suha, tako da je bilo vse bp. Ko pridemo do razpotja Corci/Viš še malo in bomo na vrhu, tu tudi srečamo prvega pohodnika, ki pa je že sestopal. Ko pridemo na vrh smo bili sami in imeli smo vrh zase, lepi razgledi na okoliške vrhove Špik nad Nosem bivak se je lepo vidu, Montaž in seveda v naši smeri Kanin, ... , na nekaterih delih so se podili oblaki. Ob sestopu se poklonimo še Igorju in Tatjani. Ko smo se bližali Corsiju se je vrh že lepo zapru, mi pa ponovno na počitek, malo anlizirami kje smo hodili in v dolino. Čaka nas še zanimiv del ceste iz planine dol, ki se vleče, ... haha je bilo kar nekaj smeha.
Za konec pa obvezno pogledat Rabeljsko jezero z otočkom.